Retourservice

1. Zichttermijn & retourregels

Equifoto houdt haar klanten graag tevreden.
Indien uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u met ons contact opnemen en gezamenlijk zullen we zoeken naar een passende oplossing.
Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is.
Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Terugbetaling van het aankoopbedrag is hierbij niet mogelijk, u krijgt hiervoor een tegoedbon.

2. Ruilen

Omdat wij speciaal voor u de afdrukken maken kunt u niet ruilen. Digitale bestanden worden niet geruild, een bestand kan door ons verbeterd worden maar is uitgesloten van omruilen.
U bent zelf verantwoordelijk voor de juiste bestelling. indien een bestelling nog NIET is uitgeleverd is verandering mogelijk.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, of er niet zeker van bent dat u iets retour kunt zenden, neem dan contact met ons op.